tisdag 18 maj 2010

Im sorry!

Det var ju inte meningen att det skulle ta så här långt tid innan ett inlägg skulle komma. Det värsta är att jag kan inte skylla på att jag har haft mycket att göra, för det är nämligen så att jag e sjukskriven så tid det har jag...

Då sätter vi bandet på repeat:) Jag är sjukskriven för att min axel är paj. Men något jag blir så förbannad på är att vi svennar har sån jävla arbetsmoral att man jobbar fanimej tills man går sönder. Löjligt och verkligen löjligt att jag är sån själv, chefen blev mindre glad. och jag förstår det vi bygger och det är vårbruk och samtidigt ska lagårn funka. Men jag pallade inte mer, det gick inte!

Annars så är jag så glad över livet just nu. Det känns så himla bra bara. Hoppas att jag kan få ha det såhär ett tag.

På fredag ska Stina ha vinkväll :) Åhh va roligt att träffa da girls igen!!!

Hehe Sparris och jag är lite deppiga över att våra blodsvar kom tillbaka och det var inget fel, VA inget fel. Jag bara till doktorn
-men va det inget fel??
-näe det ser fint ut.
-Vaaa men järnet då det måste ju vara dåligt?
-Näe det ser fint ut.
-jaha om du e säker då?
-ja det är bra.
Faan då var det bara att inse att man är en latfis! Faan också! Så nu kan jag inte ligga på soffan längre och tänka att jag e nog lite dålig då är det ok att ligga här. Näe det är bara resa på sig och sätta fart.
Nähä nu ska jag vila lite ;) hehe

4 kommentarer:

  1. haha aa elle hur! men asså jag tror att läkarna håller undan en del för en för dom vill få en att känna sej som en hypokondriker så att man inte vågar sej dit mer.
    haha :p

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka. Har saknat dina livsbejakande inlägg.
    Anonymus

    SvaraRadera
  3. Haha! Håller med Annika, dom jävlarna lurar oss!
    Kul det ska bli att ses ikväll!
    Puss

    SvaraRadera